Alt om Instagram
Læs om markedsføring på Instagram, hashtags, stories, business-profiler, konkurrenceregler og hvad du ellers skal vide om et af verdens hurtigst voksende sociale medier.
Mange virksomheder bruger i stor stil Facebook til at markedsføre sig, og i mange brancher er Instagram stadig et lidt overset medie.
Hvordan bruger man Instagram som markedsføring?
Det handler i stor stil om at skabe relevans og brugerinvolvering. Det er vigtigt at understrege, at Instagram er et socialt medie. Til gengæld bliver du belønnet med op til 58 gange højere engagement i forhold til Facebook.
Hvis din målgruppe i høj grad er kvinder, så er det bare med at komme i gang! Kunsten er at være relevant, kreativ og turde dele ud af dig selv. Hvis du formår at være autentisk og inspirerende, vil du kunne skabe en solid platform til at brande din virksomhed.
Herunder har vi samlet en lang række guides, som kan hjælpe dig med at blive endnu skarpere i din visuelle branding:
Guide: Sådan skriver du den perfekte Instagram bio Din Instagram bio – altså din beskrivelse – er det aller første, folk ser, når de klikker sig ind på din profil. Det er den digitale verdens ”pick-up line”, og fungerer lidt på samme måde, som når du tager dig mod til at snakke med ham den …
Guide: Sådan skriver du den perfekte Instagram bio Læs videre »