Skriv til brevkassen om annoncering på Facebook og Instagram

 

Skriv til brevkassen om annoncering på Facebook og Instagram samt markedsføring på sociale medierHar du et spørgsmål til annoncering på Facebook eller Instagram eller markedsføring på sociale medier?

Hvis du har et spørgsmål, så er du velkommen til at skrive til min brevkasse om annoncering på Facebook og Instagram nederst på siden her.

Jeg kan ikke garantere svar på alt, men jeg følger med og besvarer løbende så mange spørgsmål som muligt.

Du kan finde svar på tidligere stillede spørgsmål om Facebook og Instagram her.

 

Sådan stiller du et spørgsmål til brevkassen:

Skriv dit spørgsmål i kommentarfeltet længere nede ad siden her.

Vær gerne så konkret og uddybende i dit spørgsmål som muligt – så er det nemmere at give dig et grundigt og gennemarbejdet svar.

 

Husk også at skrive navn og gyldig email.

Du er velkommen til at være anonym og skrive et opdigtet navn. Men din email skal være korrekt – den er kun synlig for mig og kan ikke ses af andre besøgende på siden.

Jeg bestræber mig på at besvare så mange brevkassespørgsmål som muligt, men jeg kan ikke garantere, svar på alt. Du vil kunne finde alle svar på spørgsmål i brevkassen, hvor du også kan se, om dit spørgsmål er blevet besvaret.

 

Har du brug for hjælp til et specifikt problem her og nu, er du mere end velkommen til at booke et onlinemøde her.

 

Samtykkeerklæring og behandling af personoplysninger

Jeg passer selvfølgelig godt på dine data og opbevarer og håndterer dem med fortrolighed og i henhold til persondataforordningen. Se gerne min privatlivspolitik her.

Ved at stille et spørgsmål til brevkassen, accepterer du dette.

7 kommentarer til “Skriv til brevkassen om annoncering på Facebook og Instagram”

  1. Kære Anne.

    Jeg har en Instagram profil hvor jeg deler vores hverdag med hjemmepasning og forsøger at inspirere andre med en hverdag fyldt med kreativ og leg. Jeg lagde et billede på min story i sidste uge, af mit barn i ble. Instagram mente jeg havde overskredet fælleskabs reglerne og bad mig slette med det samme. Det gjorde jeg med det samme. Jeg fik i samme omgang en besked om at jeg ikke længere kunne benytte redskaberne for brandet indhold, fordi min profil ikke lever op til fælleskabsreglerne. Jeg søgte om en ny gennemgang, men den blev afslået. Jeg har nu slettet alle billeder, som på nogen måde kunne være i nærheden af at bryde fælleskabsreglerne, men mit spørgsmål er: får jeg mulighed for at søge om ny gennemgang? Lige nu står der sådan: “din forrige anmodning om gennemgang er stadig i gang. Du kan ikke anmode om ny gennemgang.” (Selvom gennemgangen er afsluttet.) Er løbet kørt for min konto, pga et billede af min dreng i ble. Hvad gør jeg?

    Håber du kan hjælpe mig! 🙂

  2. Når man inviterer venner til sin side og de ikke har reageret på invitationen, så virker det nogengange som om de synes om og ser ens opslag alligevel? Kan man gen invitere hvis det ikke virkede 1. Gang?
    Og kan man ikke dele fra Facebook til insta når man kan den anden vej ? Hvorfor er det svært at oploade til insta fra en Mac computer ? ( der er ingen plus knap så gør det altid på tlf)
    Tak og Mh ?

  3. Hej Anne
    Jeg vil gerne spørge til Instagram.
    Jeg har for et stykke tid siden lavet en ekstra konto på Instagram – så jeg har to.
    En til Bryllupsfotografering og en til Erhvervsfotografering.
    Er det rigtig forstået at man kun kan have en Firmaside – altså hvor man får indblik m.m., og promoveringsmulighed ??

  4. Hej Anne
    Jeg vil gerne, hvis du kan give nogle helt klare facts på overskrifter – de første 2 linier, til fb og instagram – Hvad er det der skal stå for at fange kundens opmærksomhed?? Hvad skal teksten indeholde?
    TAK

  5. Hvordan laver jeg “gode” målgrupper?
    Jeg synes det er svært at finde balancen mellem bred og specifik og om jeg skal have én eller flere målgrupper.

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Scroll til toppen